2020年8月9日日曜日

平和が続くことを祈って。8/6. 8/9

Today is the day when the second atomic bomb was dropped on Japan.
平和が続くことを祈って
We young people have only one thing to think about this tragic history.
The future, Many people and many people must never kill each other.
That's all!
8/6, 8/9, 2度の原爆が投下された日。 私たち若者が、この悲劇的な歴史について考えることは一つ。
「未来、多くの人々が互いを殺し合うことは 決して繰り返されてはならない。」
それで全て!


2020🕊

We appreciate the peace.
平和に感謝します。

Our heart, It can calm down at the shrine in Japan.
Our heart, It can dance on American rock music.
And We can make you guys smile by our songs.
私たちの心は日本の神社で落ち着くことができます。
私たちの心はアメリカンロックで踊ることもできます。
私たちは音楽で、多くの人を笑顔にすることさえできます。

I sincerely hope that this peace will last forever.
この平和が永遠に続くことを心から願っています。

(KEN・TAMA)


🇺🇸 USからサプライズ
RUNNING LAPSE: Akira Homage With Music By Vaiwatt

アニメイラストレーター必見!
プロアニメイター、Ryan Winnのワークスビデオ。
BGMはVaiwattの「風芽FUUGA」、ラストシーンにVaiwattへの愛情を感じました。
私たちもアタナの仕事をリスペクトして止みません。

Ryan_Inking _Winn YouTube Channel



🇮🇹 ItalyのArtist
現在 制作中!
2021年 発売のニューアルバム
カヴァーを描いてくれるアーティストが決まりました!
イタリア人のアーティストです。まだ先のことですが、今から楽しみでなりません。


Now the 21st century!
もう21世紀だ❗️

堕天ぴ   KEN



⭐️⭐️ ⭐️ ⭐️ N E W S ⭐️ ⭐️ ⭐️⭐️
Vaiwatt 7th Anni 絆Bomds

♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬  ♬ 
キャパ300人の処 38席限定 1m間隔で開催
♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬  ♬ 


聴け!乱世におくる
アニソン風🇯🇵ネオ君が代
NEO TOKIO - Shinjuku Tokyo Tourism


Vaiwatt Online Shopping, START!!
メルカリ販売はじまりました
CD・Goods | VaiT Mercari Page

 WEB for...
English  ▶Russian  ▶Italiano

-MENU-
 News
 Photo Gallery ※new
.
-Download distribution-
.
-Contact-
vaiwatt2013@gmail.com

0 件のコメント:

コメントを投稿